مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان با بازگشت علیرضا بیرانوند به این تیم مخالف است.

درویش

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد یکطرفه خود با باشگاه پرسپولیس تصور می‌کرد بار دیگر کانون توجه باشگاه و هواداران قرار بگیرد اما وقتی دید جزئیات پرداخت ۶ میلیارد تومانی به او برای عدم جدایی از این تیم منتشر شد، مورد بازخواست هواداران قرار گرفت تا دیگر کمتر کسی دنبال بازگرداندن او به جمع سرخپوشان باشد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته فشار زیادی را بابت احتمال انتقال او به استقلال تهران تحمل کرده بود به هیچ وجه دوست ندارد چنین موضوعی را با پیگیری درباره بازگشت بیرانوند دنبال کند. همین امر باعث شده تا درویش درخواست دو تن از اعضای هیأت مدیره برای مذاکره با بیرانوند را برای بازگشت به پرسپولیس رد کند. این در حالی است که مدیر برنامه‌های او مدعی شده است بیرانوند دو پیشنهاد خارجی دارد و به همین خاطر تصمیم به رفتن دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها با بخش حقوقی باشگاه در این خصوص مذاکره کرده است بلکه به مالکان نیز اعلام کرده است هیچ واسطه‌ای را در زمینه بیرانوند نمی‌پذیرد و این بازیکن قطعا با شکایت باشگاه حقوقی روبرو می‌شود که احتمال محرومیت او و باشگاهی که قرارداد ببندد وجود دارد.

این در حالی است که یکی از اعضای کنسرسیوم بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده است دنبال راهی برای بازگداندن بیرانوند است تا نشستی مشترک با مدیرعامل و دروازه بان تیم ملی ایران برای حل مشکل به وجود امده برگزار کند.

کد خبر 861512
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • mohammad IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    27 1
    سلام. بهترین تصمیم کنار گذاشتن آقای بیرانوند است. بهترین گزینه هم امیر عابدزاده است که در بهترین زمان می تونه در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیره.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    23 4
    هیچ واسطه ای پذیرفتنی نیست، بیرانوند بخاطر اینکه سال جدید قرار داد جدید با رقمی بالاتر داشته باشد ‌ فسخ کرد
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    19 2
    پرسپولیس بازیکن با منش میخواهد.اگر قرارباشد یک روز قهر کنی دوباره پشیمان بشی بدرد پرسپولیس نمیخوری برو به هرتیمی که میخواهی.بسلامت
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    10 0
    بوی فسادودزدی میاد بایدجلو بازیکن سالاری گرفته بشه
  • حجت US ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    11 0
    کنسرسیوم غلط میکنه بخواد بازیکن سالاری رو باب کنه ...
  • محمد قُلی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    9 0
    با سلام به یاد بازیهای قبلیش افتادم که چند گُل از.ر آه دور خورد برا لیگ دسته سه خوبه پرسپولیس هافبک‌های قَدَر داشت نه دروازبان
  • حمیدرضا عباسی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    8 0
    امیدوارم بیرانوند بر نگرده چون باشگاه نیازی به بازیکنان بی تعصب نداره
  • استان بوشهر IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    7 1
    طرف مسیر تهران بلد نبود . خودشو با بزرگان تاریخ ایران همچون علی دایی و غیرو قیاس می کرد. من همیشه گفتم این هیچ نمیشه و نخواهد شد حتی اگه دوباره برگرده. چون انچه مهم است اصالت.
  • حسین طرفی US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    9 0
    اقای درویش پرسپولیس دیگه جایی برای بیرانوندندارد ماهواداران ازپولپرستان بیزاریم اگرصبرمیکرد ومطمئن میشدکه باشگاه پولش رو نمیدهد وبعداقدام ب فسخ میکردخیلی بهترازاین بودکه سریع فسخ قراردادکندیقینامشاورخوبی نداردویابهتربگوییم مشاورش میخواهداز اون استفاده مالی کندوگرنه این اتفاق نمی افتاد. درهرحال بیرانوندنه دردل هوادار ونه پرسپولیس جایی ندارداگرهم طلب داردطلبش روبدید امابدونه ک فوتبالش ودروازه بان اول دیگه تمام شده است بماندشخصیت فوتبالیش ک صددرصدخدشه دارشده واحترامی نزدهیچ باشگاه دیگری نداردمیتوانست تاسالهادروازه بان اول تیم ملی وپرسپولیس باشداماخودش بادست خودش اینده فوتبالیش رونابودکرد. بذارید برودهرجاکه دوست داشت.
  • طرفداران پرسپولیس IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    لطفا اجازه بدید بیرانوند بیاد اگه نیاد پرسپولیس ضعیف میشه اگه بیرانوند نبود ما قهرمان نمی شدیم
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 1
    بازیکن تیم ملی وپرسپولیس دروحله باید شخصیت وظرفیت بالا داشته باشد هرچند ازطبقه پایین بالا آمده باشد این دلیل نمیشود که چون به پول ومنالی رسیده گذشته اش را فراموش کند وبه بانیان خوشبختیش خیانت نماید.طرفداران فهیم پرسپولیس هرگز این بی معرفتی بیرانوند را فراموش نخواهند کرد.
  • سامان IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 1
    پرسپولیس مکتب مرام و گذشته. و انشااله بیرانوند، که زحمات زیادی برا پرسپولیس کشیده، به تیم برمیگرده و جبران میکنه
  • aaaa IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 2
    به نظر من اگه درخواست بخشش داده بهتره بخشیده بشه اون جز خانواده پرسپولیسه اشتباهی کرده بخشش از بزرگتراست علت اینکه هوادارا ناراحتن همینه چون خیلی دوسش دارن دلم نمی خوادخاطرات خوبم باهاش رو اینجوری خراب کنم عیسی هم همینطوری بود بخشیدیم اومد الان هم بهتره اینکارو بکنیم نزاریم بشه استقلال اختلاف بیفته بین تیم .من که دوسش دارم فقط ازش دلخورم امیدوارم بیاد یه عذرخواهی درست و حسابی بکنه
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    اگر بیراوند محکوم شود حداقل نیم فصل اول لیگ را و شاید هم کل فصل را از دست بدهد و حداقل بیست ملیارد ضرر کرده به خاطر پانصد میلیون تومان انهم پاداش‌ از گذشته و اگر هم برنده شود در این شکایت بازم دیگر جای دردل هواداران پرسپولیس نخواهد داشت و در هربازی در ایران حتی تیم ملی اماج فحش و ناسزا به خود و خانواده خواهد شد